Resipi Biskut Arab

Zalina yahaya bahan a 380gm minyak sapi qbb 125 gm majerin planta 70 gm gula icing bahan b 1150 gm tepung gandum di sangai 10min di dalam oven pada suhu 160c atau jemur di panas matahari sejukkan dahulu gula castor gula pasir halus untuk saduran hiasan jika suka cara cara. Kalau berkenan tu bolehlah mencubanya.






Biskut Makmur Susu Tanpa Bakar Myresipicom

myresipi.com




Sinar Kehidupanku Biskut Arab Susu

yatiememories.blogspot.com




Resepi Biskut Arab Lembut Dan Cair Di Mulut Iluminasi

iluminasi.com




Biskut ni seakan2 biskut suji pun iye.




Resipi biskut arab. Biskut yang cair di dalam mulut ini amat di gemari oleh anak anak saya. Resepi biskut arab ni macam macam orang buat dan ubahsuaiikut citarasa la kan. Untuk menyalut biskut ini saya gunakan gula icing menggantikan gula kastor.



Ayak tepung dan ketepikan. Kesedapan dan kelemakan biskut arab ini adalah bergantung kepada jenama minyak sapi yang digunakan. So jln selamat dok diam2 sambil masak2 utk family tersayang.



Tengok bahan2 pun ringkas je. Ada yang letak ceri merah hijau atas biskutnya ada yang suka gaul dengan gula aising ada yang suka gaul biskut arab ni dengan susu tepung dan tak kurang yang suka tak de gaul apa apa pun. Terpulanglah pada kawan2 nak cuba resepi yg mana ya.



Untuk resipi pertama hari ini saya kongsikan resipi biskut yang sangat mudah dan hanya menggunakan 4 bahan sahaja. Resepi biskut arab yang sangat gebu dan cantik dalam 3 warna. Biskut arab sumber.



Resepi mudah yang memang menjadi kesukaan keluarga. Biskut ni mmng sedap terasa lemak2 susu tepung tu. Senang nak dibuat dan bahan pun tak banyak.



Caranya mudah aje bancuh dan gentel bulat je kemudian bakar dan salut dengan susu. Malam tadi sajalah mencuba biskut arab susu ni. Sedap pula tu biskut ini termasuk dalam senarai biskut wajib disediakan che nom pada hari raya.






Resepi Biskut Makmur Susu Sukatan Cawan

viramon.com




Resepi Biskut Arab Lembut Dan Cair Di Mulut Iluminasi

iluminasi.com




Makmur Wikipedia

en.wikipedia.org






Resepi Biskut Makmur Untuk Santapan Tetamu Di Hari Lebaran

daridapur.com




Resepi Biskut Suji Pelangi

amarline.com




Koleksi Resepi Biskut Arab Pelangi

blogresepisantai.blogspot.com






Descargar Mp3 De Recipe Biskut Arab Susu Gratis Buentemaorg

buentema.org




Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel