Resepi Ex5 Standard Modi

Ex5 dream x1r specs 53mm normal set racing only rm4xx. Skrg pun top speed 100ex5 pun boleh ganding2 huhuhutlg2 org sudah.






Clutch Spring

umaracing.com.my




170 Modenas Meter And 3 Style Kriss 110 Modified By Far Doovi

doovi.com




Honda Petak Racing Doovi

doovi.com




Aku cari top setting aku tukar cdi sprocket dari 36 aku turun 32.




Resepi ex5 standard modi. 115cc tp dgn ex5 standard pn kalah. Honda ex5 standard low cam zaias stream. Pastu karburator standard tu xyah set ap2 dh ke cuma set angin je ke.



Nak try gak resepi ini sbb ramai yg pakai best dan laju. Aku pakai ex5 dream. Resepi modenas kriss 110 blok tokahi 57mm out meter.



Kalau nak buat standard modi untuk 135lc v2 5speed agak2 sedap tak kalau guna 1 blok fz150i selain blok ni blok 55mm apa yg blh masuk 2 karb lc v1 3 cdi lc v1 4manifold racing 28mm 5exhaust standard mintak pendapat ye. Assalamualaikum nak tanya la. Terjadi kat aku.



So aku tanya la semua orang dan gabungkan jawapan. Kalau tanya member semua kaki bohong tak confident. Assalamualaikum kepada rider2 y15 zr kalau korang baca ni konfem tgh cari resepi nak lajukan y15 zr korang la.



Ex5 blok 53 modi santai duration. Salam sy guna lc baru signal terkeluar tak modi lagi standard habis cuma tukar side mirror je bangi ke melaka meter 13 kmh badan still tegak sprocket 15 39 mmg tak menyesal beli jumpa pulak 125z baru standard dri awal sampai habis main ekor je hahaha. Pelbagai info menarik akan saya kongsikan kepada peminat motor dan kaki modi motor.



Shopee wanfirdaus17 vlog s2ep55 duration. Lgsatu nk tanya lau dah modi blok cam pakai exzos standard cuma manifold besar skit ok ke. Nk tanye saya dah modi ex5 saya sikit tapi tk dpt lagi main dgn lc standard tukar cdi racing no cut off.



Pm aku whatsapp. Aku dah lama tertanya tanya ni. Camne nk buat honda ex5 1997 lebih laju.



Aku ley kongsi resepi tuk korang. Ni tips paling simple nak lebih. Aweks plak tu yg tunggan ex5 tu.



Nnt lau aku mati. Banyak part aq dh tukar. Br saya dah modi carb wave 125block 53 racinghigh camcdi brt racingcoil plug racingspring valve racingsprocket 15 33.



Kalau nak rpm power kat top end lebih baik biarkan standard. Tapi aq pakai kete dh skung. Aku tau mungkin ramai pengguna motor nih duk komplen pasal top speed motor nih.



Aq rasa dh overspend duit kat moto aq nie dgn part racing tp msh gk slow. Asalam abg abg ex5 semua. Tunggu jer sy update saban.



Xgune rahsia ii kn resepi. Wan ridzwan 75779 views. Pomen tmpat aku setting angin sikitjarum meter boleh cecah meter minyak.



Soklan ni terjumpa dekat alam maya.






Kriss 110 Full Power 135 Ccsayang Joki Bodoh Funnycattv

funnycat.tv




Cara Mark Timing Cam Motor Ex5 Cakap Pomen Motor

baikimotor.com




Actionnews Abc Action News Santa Barbara Calgary Westnet Hd Weather

actionnews.ca






Ex5 Top Speed

youtube.com




Honda Petak Racing Doovi

doovi.com




Resepi Kasi Ex5 Anda Digeruni Resepi Kasi Ex5 Anda Digeruni

iaanrfdi.blogspot.com






Fire Starting Automobil Honda Ex5 Modifide

firestartingautomobil.blogspot.com




Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel