Resepi Ikan Bawal Emas

Maka itulah jadinya ikan bawal emas masak kicap hari ini. Hmmm teringat ada 2 keping lagi ikan bawal emas.






Asam Pedas Ikan Bawal Emas Versi Melaka Azie Kitchen

aziekitchen.com




Ikan Siakap Stim Taucu Yang Mudah Dan Sedap Buat Orang Lapo

buatoranglapo.com




Resepi 6 Ikan Bawal Emas Stim 21 Resepi Diet Kurus

youtube.com




Hari ini saya nak kongsikan resepi ikan bawal emas goreng bersos cara paling mudah cepat disediakan dan yang paling penting ianya enak dan menepati citarasa keluarga.




Resepi ikan bawal emas. Tapi masa ikut mak aku beli tu mak. Cuma masa ke tecso tu saya beli la sekor. Kali ni saya bagi resepi yang sangat mudah tapi sangat sedap dan sihat.



Ikan bawal emas ni paling sedap kalau dimasak stail kukus atau dimasak rebus. Sebenarnya guna resepi campak2 pun ok. 1 ekor ikan bawal emas sayur brokoli secukupnya 1 biji bawang merah 2 ulas bawang putih 1 inci halia muda 2 batang serai dititik 2 sudu besar sos.



Sebenarnya pagi tadi angan angan mahu sediakan kari ikan bawal sekali. Ini resepi bodo bodo saya sejak dulu. Resepi ikan bawal goreng bersambal.



Sedaapp isi nya lembut. Hari ini aku nak kongsikan resepi mudah untuk menyediakan menu ikan bawal masak masam manis. Saya jarang benar beli ikan bawal emas selalu beli bawal hitam.



Ikan bawal emas masam manis ni saya buat bersama dengan ikan bilis tu posting tggu giliran jer hihimacam biasa la resepi mudah2 ajer yg saya. Bahan bahannya seekor ikan bawal telah di bersihkan. Hani la rupa ikan bawal emas yang mak aku beli tu.



Harga yang ada tulis kat situ rm 1990 sekilomacam bawal putih je kan. Semasa ke pasar basah seksyen 15 subang jaya hari minggu lepas saya ada membeli seekor ikan bawal emas yang besar sedikit dari saiz tapak tangan dengan harga rm17. Husben lak pi beli bawal emas.






Singgang Ikan Bawal

tiffinbiru.com




Resepi Ikan Bawal Masak Kicap Sedap

youtube.com




Resepi Ikan Bawal Emas Goreng Bersos Kongsi Resepi

kongsiresepi.com






Resepi Ikan Bawal Emas Kukus Halia

youtube.com




Resepiikan Fotos Und Videos Picgardens

picgardens.de




Resepi Bawal Emas Stim Kicap

resepisenang.com






Bawal Emas Masak Sos Maraton Raya Ikan Resipi Oleh Latipah

cookpad.com




Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel