Resepi Dlm Pantang

Saya rasa sungguh bertenaga walau dalam pantangwalau saya perlu tengok2kan juga anak2 yang lain. Salam kengkusdap tul semua menu tusaya dlm pantg cuma makan ikan merah n ayam panggang kunyit jeemak saya mmg pantang betul mknmasa pantang le paling xbest skalilepas ni leh cuba menu kak engku ni letq.






4 Resepi Mudah Dan Sedap Untuk Ibu Berpantang Yang Boleh Suami

aveheart.com




Resepi Ayam Panggang Halia Resepi Ibu Berpantang

youtube.com




Makanan Orang Berpantang 25 Makanan Berpantang Yang Boleh Dicuba

my.theasianparent.com




Awal minggu ni chetam dapat tahu yang seorang pengunjung teratak chetam sedang hamil anak kedua selepas menunggu 6 tahun.




Resepi dlm pantang. Menu pantangpantang apapantang tengok terus buat resepi ada dlm video yerrpastikan korang tgok sampai habis. Yelah sebab dah ada cara tu resepi berpantang 1. Bismillah ir rahman ir rahim di bawah ialah resipi resipi masakan mengunakan ikan semasa pantang yang saya kumpul daripada pelbagai sumber.



Apa makanan dalam pantang selepas bersalin yang baik dan berkhasiat. Saya berusaha cari resipi ini sebagai persediaan semasa pantang nanti dan niat ingin meringankan tugas mak memikirkan resipi nak masak untuk saya selama 44 hari. Confirm pantang tgok terus nak buat hihi.



Biasanya dalam pantang kita digalakkan makan dengan nasi yang panas dan minuman yang sesuai ialah air akar kayu. Alhamdulillah akhirnya terkumpul juga 40 resepi makanan ketika berpantangada juga 8 resepi minuman yang sesuai untuk ibu ibu selepas bersalin amalkansemoga memberi manfaat dan membantu ibu ibu menjalani sesi berpantang dengan lebih berseleraselamat mencuba. Tidak digalakkan minum air masak terlalu banyak.



Lumurkan ayam dengan bawangputih halia dan garam. Jadi saya pun mencari cari resipi masakan dalam pantang. Bukan sahaja untuk ibu selepas bersalin samada bersalin normal caesar atau pembedahan resipi pantang selepas bersalin ini juga boleh digunapakai untuk kanak kanak selepas berkhatan atau bersunat.



Saya pun memang tak berapa suka makan ikan masin kalau tak pantang pun. Ayam kukus cuka dalam pantang sumber. Daging lada hitam perghhhhorang tak berpantang pon sekali tumpangg nampaknya kali nihehehe bahan bahan 250gm daging lembu dihiris nipis 1 biji bawang besar dihiris 5 biji bawang.



Assalamualaikum dan salam sejahtera tahun lepas chetam dah kongsikan beberapa resepi dari pak amir untuk ibu ibu yang sedang berpantang. Majalah rasa april 2004 bahan a diperap sebelum dikukus 8 potong ayam 4 ulas bawang putih ditumbuk 1 cm halia ditumbuk garam secukupnya bahan b 3 sudu makan cuka 30 gm ketumbar 1 sudu teh jintan manis 1 sudu teh jintan putih cara 1. Ini yang bermain di fikiran anda bukan.



Koleksi resepi untuk wanita di dalam pantang pak amir. Ada pernah nampak orang share resipi masakan dalam pantang tapi nampak macam tak sesuai dengan selera. Kalau ikut mak saya dia tak bagi makan ikan masin dalam pantang nanti darah nifas berbau.



Semoga resepi yg sya kongsikan ini. Sup kurma merahcina 100 gm ayam 50 gm ikan bilis.






Resipi Berpantang Ikan Jenahak Masak Asam Vanilla Freak

aliafarhan.com




20 Resepi Makanan Dalam Pantang Bersalin Normal Dan Ceasarean

annursyuhadah.com




Jatuh Cinta Dengan Sajian Ibu Berpantang 6 Menu Ini Wajib Cuba

nona.my






Ikan Kerisi Masak Asam Lauk Wanita Dalam Pantang Azie Kitchen

aziekitchen.com




Makanan Dlm Pantang Resepi Dalam Pantang In 2019 Confinement

pinterest.com




Koleksi Resipi Lauk Pauk Berpantang Yang Mudah Sedap Cepat Masak

rasa.my






Resipi Ayam Masak Halia Sesuai Untuk Badan Berangin Azeniahmadcom

azeniahmad.com




Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel