Resipi Rendang Kerang

Bagi penggemar resepi kerang selain dibuat kerang sambal dan juga dimakan rebus dicicah sos hari ini kami mahu berikan anda resepi rendang kerang pedas. Tumis semua bahan kisar tadi hingga naik bau dan masukkan daun limau purut.






Rendang Tok Bhplus Berita Harian

bharian.com.my




Resepi Rendang Kerang

resepiatokmisaii.blogspot.com




Secubit Garam Rendang Kerang

secubitgaramnor67.com




Masa tu baru balik gader2 dgn geng.




Resipi rendang kerang. Kacau semua bahan bagi rata dan masukkan isi kerang serta daun kunyit dan cili api. Resepi yang ingin kak noor kongsikan pada hari ini ialah rendang pedas kerang. Ini adalah resepi rendang ayam yang saya sediakan sebaik balik dari pejabat hari jumaat yang lalu.



Masak rendang kerang tu petang ahad yg lalu. Jom cari resepi. 2kg kerang direbus dan buang kulit 5 batang serai 1 inci halia.



Tengah memasak rendang resepi kak azie memang sedap membangkitkan nostalgia rendang kerang tok di kampung macam ni lah bau dan rasanya. Bukan nak kata lah tapi rendang kerang ni memang sedap selain senang amat nak membuatnya semua main lambak dalam kualitapi hasil dia setanding dengan rendang. Rendang kerang ni sesuai bagi mereka yang tak makan daging atau ayam.



Masa cuti awal muharam. Sebelum apa2 jom cuci mata dengan resipi seterusnya dari dapur dts mat gebu. Setelah berhari hari tak menjamah nasi teringinlah pula untuk.



Jom lah kita ketajuk entri ye kekawan. Terutama anak ku imtiyaz. Telah lama kak noor menyimpan hasrat untuk berkongsi resepi favourite ini dengan rakan.



Malam ni ani kuat kan semangat nak share resepi rendang kerang yang menjadi kegemaran ani sekeluarga. Resepi nak buat rendang kerang ni sama je macam nak buat rendang ayam.






Rendang Kerang Sama Kacang Panjang

tiffinbiru.com




Resepi Rendang Kerang Hitam Moh Kite

mohkite.com




Resipi Rendang Pedas Kerang

youtube.com






Resepi Rendang Kerang

youtube.com




Masak Masak Resepi Rendang Kerang Moh Kite

mohkite.com




Resepi Kerang Sambal Hijau Sangat Sedap Tapi Mudah Dibuat

daridapur.com






Video Resep Enak Rendang Kerang Bikin Puasa Jadi Makin Semangat

idntimes.com




Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel